miercuri, 9 aprilie 2008

ai prins aripi si mi-ai spus k ma poti lua cu tine sus, dar eu nu pot sa zbor, locul unde aveam aripi inca ma mai dor simi-au ramas doar cicatrici in locul lor doar cicatrici, te intreb ce cauti aici stiu locul tau este in vazduhtu nu.... insistai k e la mine in duh dar eu nu pot sa tin prizioner un fluture ce locuieste in cer dar o lacrima sa mai vad si te las sa pleci mi-ai incalzit sufletul acum vreau numai picaturi reci si voi sti k atunci cind ploua tu plangi de dorul meu eu voi dansa in ploaie si te voi aminti mereu singur ramas ramine doar sa reinvi fiinta inpietrita statuia parasita din locul unde mai sarutat si viata mi-ai dat si acum cind sunt in declin i-ti doresc zborul linsi ma mentin plin sa zanbesc sau sa plang nici eu nu stiu te las sa zbori in voie fluturasul meu

Niciun comentariu: